Garantie en klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Een gebrek bij ontvangst dient binnen 48 uur per mail kenbaar gemaakt te worden. U kunt mailen naar info@bydani-jewellery.nl met een bijgevoegde foto. Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze vervanging van het product. Indien het product niet meer voorradig is, ontvangt u een terugbetaling van het product. Wanneer u het product zelf verliest, zit daar geen garantie op.
Let op: Er zit geen garantie op het verkleuren van sieraden en kralen. Verkleuring hiervan treedt namelijk altijd op door factoren van buitenaf. Verkleuring van sieraden kan ontstaan door parfum, zweet, chloor, bepaalde zuurtegraad van de huid, shampoo, etc. Hierop heeft By Dani Jewellery geen invloed en dit valt dan ook niet onder garantie. Wij raden het dan ook af om met de sieraden te douchen.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bydani-jewellery.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.