Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Wanneer u uw bestelling, of een gedeelte van uw bestelling, wilt retourneren, kunt u contact met ons opnemen via info@bydani-jewellery.nl. Vermeld in de mail uw ordernummer en de producten die u wilt retourneren. U heeft na annulering per mail nogmaals 14 dagen de tijd om uw bestelling retour te sturen. Hebben wij binnen de periode van 14 dagen geen mail tot annuleren of geen retour ontvangen, is er geen recht tot annuleren/retourneren. De kosten voor retour vanaf uw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 3,95 per pakket (voor een brievenbuspakket), raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder waarmee u het retourpakket verzend. Wij adviseren om uw retourzending met track & trace te versturen, zodat u altijd een bewijs heeft van verzenden. Zowel het risico van verzenden als de kosten bij een retournering zijn voor eigen rekening van de klant.

Waar vind ik het retourformulier?
Download hier het formulier voor herroeping (retourneren), vul het formulier in en stuur het ingevulde formulier mee met uw retourzending naar By Dani Jewellery, De Redoute 40, 3243BE, te Stad aan het Haringvliet. Kunt u het formulier niet uitprinten? Schrijf dan zelf alle gegevens op en stuur deze mee met uw retourzending. Niet identificeerbare retourzendingen (zonder ordergegevens toegevoegd) kunnen niet behandeld worden. 

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Wij zullen het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Kan ik een artikel ruilen?

Indien u een artikel wenst ruilen, volgt u de retourprocedure, stuurt u het te ruilen artikel naar ons op en bestelt u het gewenste artikel via de normale bestelprocedure op onze website. U rekent op de gebruikelijke manier af. Het aankoopbedrag van het artikel dat retour is gestuurd, storten wij na ontvangst terug op uw bankrekening. 

Heb ik garantie op mijn product?

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Een gebrek bij ontvangst dient binnen 48 uur per mail kenbaar gemaakt te worden. U kunt mailen naar info@bydani-jewellery.nl met een bijgevoegde foto. Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging. Wanneer u een item zelf verliest, zit daar geen garantie op.

Let op: Er zit geen garantie op het verkleuren van sieraden en kralen. Verkleuring hiervan treedt namelijk altijd op door factoren van buitenaf. Verkleuring van sieraden kan ontstaan door parfum, zweet, chloor, bepaalde zuurtegraad van de huid, shampoo, etc. Hierop heeft By Dani Jewellery geen invloed en dit valt dan ook niet onder garantie. Wij raden het dan ook af om met de sieraden te douchen.

Hoelang duurt de verzending van mijn pakket?

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen worden binnen 1-2 werkdagen verzonden. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van DHL. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet 100% garanderen, omdat we hierbij afhankelijk zijn van DHL. Op het moment van verzenden ontvang je een mail met een track & trace code.

Wat als mijn bestelling niet op tijd geleverd wordt?

Het kan gebeuren dat uw bestelling iets later geleverd wordt, wij zijn afhankelijk van de postbode of pakketbezorger van DHL . Wij hopen op uw begrip en doen er vanuit onze kant alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk  te versturen.

Hoe kan ik betalen?

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan: iDeal, Bancontant, Creditcard, Apple Pay, Klarna en Paypal

Hoe kan ik jullie bereiken?

Staat het antwoord op uw vraag hier niet tussen? Dan kunt u ons het best bereiken via de mail of via WhatsApp. Wij reageren binnen 1-2 werkdagen op uw mail en binnen 1 werkdag op uw WhapsApp bericht. Whatsapp: +31 625433485
Mail: info@bydani-jewellery.nl